Thursday 14 November 2013

Reklaam - kuidas ja miks?

Reklaam on vahend, kuidas saavutada avalikkuse tähelepanu. Ehksiis põhimõtteliselt on see üks järgnevatest viisidest, kuidas üksteisest üle karjuda.

Reklaam on seega hea. kui müüdavast tootest räägitakse. Viimasel ajal on reklaamid muutunud ülimalt absurdseteks, seda lihtsalt seetõttu, et muudmoodi enam tähelepanu ei saavutata.

Eesti Energia on enda jaoks leidnud meessoost kanad (vajuta siia). See võib küll panna kahtlema Eesti Energia asjapulkade bioloogiaalastes teadmistes, kuid see saavutas tähelepanu. Isegi need inimesed, kes telerit ei vaata, teavad reklaamist, kus kana on mees.

Sprite näitab, et nende karastusjook võimaldab korvpalliväljakul ujuda (vajuta siia) ja Red Bull annab teatavasti tiivad.

Kui kaugele oleme valmis minema, et meie toodetest räägitaks? Kas olulisem on tuntus või peaksime rohkem keskenduma endast hea mulje jätmisele? Kui keegi ei tea, kes Sa oled, siis ei saagi ju ka head muljet jätta?

Kui ebaloogilisusega veelgi kaugemale minna, siis kuidas meeldivad sulle need reklaamid (vajuta siia)?

1 comment:

  1. väga hea tähelepanek see mees-kanade värk. tubli!

    ReplyDelete