Friday 29 November 2013

Mida mannekeenid meile rääkida tahavad?

Vaateaknad on nagu poodide visiitkaardid; kui muidugi visiitkaarte veel nii hoolega vaadataks. Seega valisimegi oma grupiga kommunikatsiooni välitöö sihtmärgiks just need.


Mida siis poodide esindusneiud ja -härrad meile rääkida üritavad?


Siin shoppavad ainult kuningannad? Kas seetõttu, et kaup on hea, või et keegi teine ei saa seda endale lubada?


 Kuidas tagant hea välja näha või hoopis poolsalajane tagumikunäit klientidele?






Inglitemaatika, õrnad toonid, ilu.
Kas ka mannekeenide üksteisest ärapööratud poos on osa sellest õrnusest?
Kui nad oleks inimesed, siis ütleksin, et neil oli just korralik tüli.


---



Kui eelnevate puhul oli hoolimata väikestest mitmetitõlgendamise võimalustest näha selget kutset, siis mida peaks arvama sellisest vaateaknast:



1 comment:

  1. väga stiilne ja hästi kontseptuaalselt lahendatud seeria. tubli!

    ReplyDelete